torsdag 11 februari 2010

abstinens..


Alla börjar äta semlor nu, fettisdagen på tisdag och de är nog den bästa dagen på året. JAG ÄLSKAR SEMLOR!! finns inget som är så gott.. igr va jag extremt sugenmen idag är suget ÄNNU större men jag får inte tummen ur att gå och köpa en och sen känns de sjukt deppigt att köpa EN semla!! känns "hej nu ska jag hem och äta min semla i min ensamhet" nej usch. jag väntar !! haha men snart kommer jag väl få ett ryck och köpa fyra stycken och smälla i mig så ligger jag och spyr sen. hahaha
idag blev de en sen lunch men ahr en stund kvar så jag ska ställa mig och diska och göra ett mellis för efter jobbet blir de gymmet, hoppas på att få komma in på bodypumpen idag om jag hinner. den är 19.10 och jag slutar 19.00 men om jag snabbar mig så kanske :)
HOPPPPAS!! see yah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar