onsdag 17 februari 2010

min kväll.

Nu gör jag en Carro och slänger in flera blogginlägg på kort tid. haha
Idag har varit en mysig dag på jobbet. Alla jobbade och de va go stämning. Blev combat efter också , de va gött.
Nu har jag precis ätit mig lite kyckling och en halv fralla till kvällis/middag och pratat med CB. Ska ses imorgon :) JIPPI! hihi hennes tur att bjuda på mat och DE gillar vi..
KÄNN INGEN PRESS CARRO!!!!!!!!!!!!
Imorgon blir de frukostmöte och möte med veronica om bloggen sen är jag ledig. Då ska jag åka hem till Tjörn till Carro faktiskt.Funderar dock på att svika henne med träningen och åka hem till mamma och pappa en sväng.. Har några som behöver klippas där hemma tror ja. hihi!
Nej nu ska jag göra mig en koppa te och mysa ner mig i soffan tror ja allt..
Så himla synd om Anja Pärson som körde ur störtloppen :/ usch man böjar nästan gråta.
Kan ju faktiskt prata av egen erfarenhet (nästan iaf) att ladda så hårt och sen går de åt HELVETE! USCH!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar