onsdag 29 december 2010

Dag tre - Min familj

Min familj är den bästa som finns tycker jag. Jag är ett mellanbarn som stått ut med mycket genom åren. Men mest av kärlek!
Jag har två föräldrar som alltid låtit mig gå min egen väg och alltid stöttat mig i mina beslut. Visst har vi haft våra stunder, jag va ju ingen lätt tonåring direkt ;) haha.
Bröderna mina är två personer jag älskar!
Ibland undrar man om man som syskon kan känna de Dom andra känner, både smärta och glädje på något vis.. Det finns mycket fint att säga om dessa två. Extremt omtänksamma, hjärtan av guld och väldigt kloka! Till och med lillbrorsan kan få mig att tänka efter ibland. Även om han är den av oss som är den lite tröga då är han faktiskt den smartaste.
Det som är det fina med syskon är att man förstår mer och mer hur mycket Dom betyder ju äldre man blir.
Älskar helt enkelt min familj.

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar