onsdag 5 januari 2011

Dag nio - Mina drömmar

Oh yes!! 
Jag har massor av drömmar.. För det är skillnad på drömmar och mål?!
För Drömmar får vara outside the box och helt orimmliga medans mål är bra om de finns en seriositet i eller iallafall en chans till att de går att nå..
En dröm jag har är att resa. Åh jag vill resa jorden runt, jag vill ta en biljett med en ryggsäck packat med överlevnadsprylar och sen bara ta dagen som den kommer!
Men ändå drömmer jag om att bli framgångsrik inom mitt yrke. Jag ska då INTE stå i mina gamla tofflor och ha mina stammisar i hundra år. ICKE! Men det är så jag ska börja för det är de som jag tycker är kul nu.
Sen drömmer jag ju självklart om de alla tjejer drömmer om. En perfekt man och ett perfekt bröllop! haha 
Är jag en tjej eller?!

Nä nu får jag sluta drömma och börja leva istället. Vad sägs om att faktiskt börja leva sina drömmar?
Jag ska.. snart!
Det finns många mer drömmar än detta men de va allt jag orkade med innan min skrivkramp smög sig på.

Byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar