fredag 14 januari 2011

Dag sexton - Mina rädslor

Ohh scary.. Detta är ingenting jag går runt och tänker på så jätte mycket. Hur skulle de funka om man fick runt och va rädd hela tiden, man måste ta vara på livet. Men jag har en hel del rädslor trotts dessa kloka ord. Sprutor är en av dom, Eller nålar som skall stickas i min kropp snarare. Stelkrampssprutan är ett minne som sitter i än och när man ska ta såna där stick i fingret hos läkaren. Jag sitter och vrider och vänder på mig Och ojJar mig för fullt ox sköterskan säger alltid men Gud det är bara ett stick i fingret. JAG VET MEN JAG AVSKYR DE SÅ LÅT MIG OJJA MIG HUR MYCKET JAG VILL KÄRRING!! Haha så tänker jag men säger det inte.
Annars är jag inte så himla rädd av mig. Eftersom jag är så sjukt klantig så lever jag ganska farligt ibland. Haha kanske inte som i värsta actionfilmen precis men nästan ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar