torsdag 6 januari 2011

Lyckorus..

Idag skippar jag listan.. jag orkar inte med en massa seriösa formuleringar just nu!
Hela jag är ett enda lyckorus. Jag vill inte sova nu?! Imorgon bitti ångrar jag väl detta men jag tror allt mitt lyckorus håller i sig så jag lever nog på de imorgon i min trötthet :)

Har haft en så sjukt rolig dag med Mitt J och K. Dom är då sylten på livets gröt!! 
De blev shopping, hockeyspan och en sjuhelskottas bilfärd. haha Tänka sig att alla tre sat och kollade på hockey i hela 2,5 timme men de enda vi längtade efter va allt att få sätta sig i bilen och åka hem för det är där de händer. hahaha. Klockrent är bara förnamnet! 
Okej nu blev de sådär tråkigt obegripligt för er som inte va med och ni tänker säkert. jaja vi bryr oss inte kom till saken..
Saken är den att de inte finns någon poäng egentligen. Förutom att jag är i ett enda lyckorus och jag är så sjukt lycklig!

Ska även tipsa om en låt som dunkar här nu.. Jag vill bara hoppa upp och ner femton gången i sängen, skutta vidare till soffan och hoppa femton där sen springa ut i köket och ställa mig på borde och headbanga och sjunga. 
Haha japp nu får ni helt enkelt rita upp en bild i era huvuden när jag gör detta för även om jag nu gjort de så får ni inte se de. haha
Till saken även denna gången..
Akon - Angel

I'm looking at an angel
And believe me when I say
She got that whole place blowing
She got that whole place glowing
I'm looking at an angel
And believe me when I say
She got that whole place glowing
And she's high in the sky singing
Way above the clouds in the sky singing

She got wings she got a halo
It seems to me so unnatural
Cos that's one thing that I just don't know
What seems to be so incredible
She looked at me took me by surprise yeaaahh
As if she took me by the hand to some foreign land
And had me way up
Way above the clouds in the sky singing 

Singing my song yeah yeah

From dust til dawn yeah yeah
I know you got a lot on your mind
But it won't be long yeah yeah
? always get better yeah yeah
And I may be wrong yeah yeah
? across the line before they make it home yeah yeah
Singing my song yeah yeah
From dust til dawn yeah yeah
I know you got a lot on your mind
But it won't be long yeah yeah
? always get better yeah yeah
And I may be wrong yeah yeah
? across the line before they make it home yeah yeah

I'm looking at an angel
And believe me when I say
She got that whole place blowing 
I'm looking at an angel
And believe me when I say
She got that whole place glowing 
And she's high in the sky singing

Tack och hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar