onsdag 12 januari 2011

Satans perkules!!

Idag har jag varit full av energi verkligen. Åkte till stan och fick Ansiktsbehandling på elite skin. Så himla skönt att äntligen ha hittat produkter som hjälper mot min acne. Efter de blev de raka vägen till Karolina den fina på statoil för Biltvätt, kaffe och lite trevligt tjöt!
Jag tror jag glömde hjärnan hos Karro för jag hamnade helt galet och blev extremt stressad eftersom jag hade en tid att passa och när jag till slut hittat rätt blir jag tvungen att göra världens panik inbromsning och korsa tre filer på 90 väg. Att jag inte dog!
Sen va de vaccination och jobb ett par timmar innan de va dags för tränings med mina Bill och Bull :)
Nytt pass och jisses vad bra de va. Det lär bli återbesök på detta tror jag bestämt. Väl hemma va de mat och nu bums i säng för imorgon ska jag simma med Karro innan jobbet. Kan rekommendera simning starkt. Det är jätte skönt och bra variation till annan träning.
Som sagt bums i säng. Tjing Tjing (kors i taket)

1 kommentar: