måndag 10 januari 2011

Slö start på veckan.

Jag startar veckan på en ganska behagligt sätt. På tok för tråkigt egentligen men de är ganska skönt med lite slötid för sig själv.
Får rätt mycket gjort när jag går här hemma eftersom jag kryper på väggarna ganska snabbt så blir de städat, diskat osv. 
Jag är ledig idag som sagt och började dagen med en promenade med den Fina Karolina. Det va knepigt i vissa lägen eftersom det är så sinnessjukt halt ute men vi tog oss runt levande!
Sen va de hem och göra en go frukost och kolla en film. 
Sen har dagen bara flytit på. Diskat, städat, kollat Zumba dvdn och försökt påbörja någon form av pass men ACK vad svårt det är alltså! Jag får ta tag i de ordentligt efter utbildningen tror ja. De blir nog lättare då.. men en låt som SKA vara med är ju WAKA WAKA helt klart!
Sen finns de ju alltid en hel del jobb att göra. Har suttit lite med salongens affärs tv och pillat lite. 
Tycker verkligen ni ska testa på våra underbara huvudmassager! Vi har nu börjat med TRETTIO minuters huvudmassage samtidigt som vi ger ditt hår en lyxig kur speciellt anpassad för just ditt hår. FATTAR NI! TRETTIO MINUTER!! Jag hade inte tackat nej i första taget!

Nu är klockan ÄNTLIGEN snart 18.00 och det är dags att träna. Det blir intensiv idag och jag är sådär extremt laddad! Kanske för att jag börjar bli uttråkad.. Och nu tänker ni kanske men va fan har du inga vänner eller? Jodå det har jag men dom är ju inte lediga så som jag är tyvärr.

Denna veckan kommer nog bli ganska så rolig. Det blir jobb fram till fredag sen ser de ut att bli biljard med ett gött gäng och kanske en liten utgång på lördag. 
Men nu ska jag bege mig. Dags att packa träingsväskan och bege sig ut i kylan!

Kiss shark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar